Pages

Saturday, July 30, 2011

terase gua masuk af la plak..

hello bloggers..lame xupdate blog..
bukan xnak tp cari ilham nk bg ramai followers
(eceh aca-aca kau HOTkan)
heheh.

rindu jugak kt blog nie tp klu update pun..bukan ad sape bace..
bosan ahh..
sebenarnye nak citer sikit..
pada malam khamis tu
pegi makan kt seksyen 8
sedap meh sup die..
name kedai xtaw la plak..
bersama cik jeely,deqreen n akak hajjar
(p/s new housemates)
tetiba cik jeely bercerita pasal blog plakkan
so cakapla malas nk update blog..xder owng bce..
gua kne kritic baek je dgn deqreen n  cik jeely.
downg cakap
cik jeely: "liesha kau xpayahla pkai perkataan saye dalam blog kau macam nerd je"
 liesha:"ak memmang nerd pun"heheh
cik jeely: "kau gunekan bahasa harian kau je..kat luar kan kau pkai ak kau..xyahla bersaye-saye nie".
liesha: x..sebenarnye ak ase sopan skit gune saye2 nie..
deqreen: tp liesha nie boleh dimaafkan memang die ad mention yg die nerd time first2 tu.
p/s: reen gua sayang lu lebeyla..hahahah..


sorry ye..sebenarnye memang ad niat nk guna bahasa sendiri,ad identiti sendiri tapi gua perlukan sifu.

lagipun..blog ni bukan sekadar nak famous je..need to deliver ur infomation
sory yana..ak nk rehatkan diri sampai ak ase ak da boleh ad ramai follower..
p/s gpun kau taukan ak mmg hancus bm nie..hehehh


editted on: sehari sebelum puase..mak ..nk blik!!!!

Friday, June 24, 2011

iklan sebentar

nak  citer nie..tp bg salam dululah kan..
okeh..assalamualaikum..hehe(jawab le da xreti ke)hihih
yelah sekarang nie saye tengah tanam anggur kat rumah
kalau  rajin pegila kdai mak saye 
alah dekat je..jalan kaki pun boleh.
kalau nk taw mak saye bukak kedai makan..
jual biase2 je..macam abc dan sebagainye..
itula..time xde orang saye lepakla kt kedai mak tu..
tetibe ad kereta JPJ taw,tahan sebijik van nombor plat thailand
memang kat perak banyak van camtu lalu..bisness ape ntah..
buruh kasar kot..
pastu dah tahan kereta pemandu van tadi kuarla..than pegawi JPJ  tu ade tiga orang
seorang cover line kt depan  lg dua orang kat belakang sana..
saye nmpak kot..baek punye pemandu tu sua duet..aduhhai..
macamni ke pegawai kerajaan bekerja..tp bukan semuala..
tp sebabkan nila setitik rosak susu sebelanga taw tak..
pak cik JPJ oii..bawak2 la insaf skit..

RASUAH MEMBAWA PADAH!!
macam iklan da..hehheehh